Ripoll pelegrina a Montserrat

23 junio 2025

Per Comunicació Ripoll

l

L'Associació de Maria Auxiliadora (ADMA) de Ripoll va realitzar una sortida a Montserrat amb motiu de la commemoració del mil·lenari de la fundació del monestir

El dimecres 11 de juny, l’Associació de Maria Auxiliadora (ADMA) de Ripoll va realitzar una sortida a Montserrat amb motiu de la commemoració del mil·lenari de la fundació del monestir. Un grup de 33 persones hi va participar amb molta devoció. Durant la celebració de l’Eucaristia, la presidenta de l’entitat, Fina Casaponsa, va fer l’ofrena de la peregrinació, un gest emotiu que va marcar l’inici de la missa.

Després, els membres de l’ADMA van pujar a venerar la imatge de la Verge de Montserrat, un moment intens d’oració i recolliment.

 

La jornada va continuar amb un menjar de germanor al poble de Jorba, on el pare Enric Garcia, antic alumne dels Salesians de Ripoll i actual rector de la parròquia, els va acollir i va preparar el menjar.

Per a tancar la trobada, es van fer una fotografia de record. “L’ADMA de Ripoll manté viva la devoció a Maria Auxiliadora i organitza mensualment una Eucaristia en el monestir de Ripoll, on es venera una imatge de Maria Auxiliadora”, compartien.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…