ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
FISAT reforça els seus projectes socials a València amb la posada en marxa de l’espai ATès

1 julio 2025

Per Salesians Comunicació.

l

Aquest curs FISAT ha posat en marxa l'espai ATês en la Plataforma Social de Salesians València Sant Joan Bosco per a reforçar l'atenció a les necessitats de veïns i veïnes del barri de Quatre Carreres.

 

Forma part del carisma salesià estar atents als qui més el necessiten. A través dels projectes socials que FISAT desenvolupa a la casa salesiana es compta amb un centre de dia per a nens, nenes i adolescents (Centre de dia Entre Amics); un pis d’emancipació per a joves majors de 18 anys que han estat tutelades (Pis Maín); el projecte Som Part per a la inserció sociolaboral; el projecte Alraso per a l’atenció de persones migrants i promoció de la interculturalitat; i el projecte Enlaira d’atenció psicològica i Treball Social.

Som Part, Alraso i Enlaira estan dirigits a persones joves i adultes. Aquests tres projectes s’emmarquen en ATès, un espai multidisciplinari que ofereix una atenció integral on s’aposta per potenciar la integralitat de l’acompanyament.

El resultat és altament enriquidor, perquè es combina la cobertura de necessitats més bàsiques i l’acompanyament a l’exercici de drets fonamentals, amb la participació social activa, la generació de xarxes interpersonals i el desenvolupament d’un model de relació interpersonal basat en la interculturalitat, la celebració de la diversitat i el suport mutu.

ATès ja és present a Salesians sant Antoni Abat, Salesians Borriana, Salesians Alacant i Cartagena.

https://www.fisat.es/contigosomosmas/

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

AmbientesEscuelasssm
«Resiliencias», proyecto interdisciplinar de Salesianos Cambados para el curso que comienza

«Resiliencias», proyecto interdisciplinar de Salesianos Cambados para el curso que comienza

Con este proyecto se quieren poner en valor la superación, la empatía, la inclusión y al solidaridad. En la apertura del curso académico se despidió a la anterior directora y se dio la bienvenida al nuevo director y a los profesores de nueva incorporación.