Com és habitual en els últims anys, els claustres dels col·legis salesians de La Cuesta, La Orotava i el centre de la Llar-Escola de les salesianes de Tenerife van realitzar la trobada al voltant de la festivitat de sant Joan Bosco, sent aquest any la casa amfitriona el centre de Santa Cruz de Tenerife.
La jornada va començar amb la salutació i oració de Sor Nieves Reboso Padrón, directora de les salesianes de Tenerife. A continuació, el Vicari de la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora, José Luis Navarro, va ajudar els participants a reflexionar sobre la figura de Don Bosco des de les claus educativo-pastorals del somni dels nou anys. Posteriorment, Antonio Rodríguez López, professor del CES Don Bosco de Madrid, va reflexionar sobre la relació educativa salesiana.
Un matí de pregària, formació i reflexió sobre la figura de Don Bosco, que va acostar els professors una mica més a la figura del pare i mestre dels joves.
La trobada es va emmarcar així en les jornades de Pastoral que, sota el lema ‘Continuem amb el somni’, que tenen lloc durant els mesos de gener, febrer i març en diferents presències de la inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora.
0 comentarios