La Confederació Don Bosco obre el curs 2024-2025 amb la seva Assemblea Executiva a Madrid

25 septiembre 2024

Salesians Comunicació

l

Entre els temes principals abordats, es va destacar l'organització del XX Congrés Estatal de Centres Juvenils Salesians, que se celebrarà de l'1 al 3 de novembre a la Casa Salesiana de El Campello (Alacant), sota el lema «Protagonistas del futuro».

Aquest cap de setmana passat, els dies 21 i 22 de setembre, la Casa Inspectorial de Salesians Santiago el Mayor a Atocha, Madrid, va acollir l’Assemblea Executiva Ordinària de la Confederació de Centres Juvenils Don Bosco d’Espanya, en què van participar-hi representants de les Federacions i Centres Juvenils Salesians. Aquest esdeveniment marca l’inici del curs 2024-2025, consolidant el compromís de la Confederació amb la joventut i l’educació en el Temps de Lleure.

Entre els temes principals abordats, es va destacar l’organització del XX Congrés Estatal de Centres Juvenils Salesians, que se celebrarà de l’1 al 3 de novembre a la Casa Salesiana de El Campello (Alacant). Sota el lema «Protagonistas del futuro», el congrés posarà al centre les noves realitats i desafiaments que enfronten els centres juvenils salesians, alhora que es discutiran els resultats de l’Estudi de participació de les persones voluntàries davant del nou context postpandèmic.

A més, durant l’Assemblea, es va realitzar un seguiment del Pla Estratègic 23 – 28 de la Confederació i es van donar actualitzacions sobre projectes clau com Bosconecta, la plataforma de gestió interna de, cada cop, més centres juvenils salesians. També es van abordar les fases i requisits per a una possible incorporació a Didania, federació estatal d’educació en el lleure.

Aquesta trobada no només va servir per planificar el futur immediat de la Confederació Don Bosco, sinó també per reforçar el seu paper com a referent en el treball amb joves en l’àmbit de l’educació no formal a Espanya.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesssm
Homenajes y agradecimiento en la Fiesta Inspectorial de Salesianos Santiago el Mayor

Homenajes y agradecimiento en la Fiesta Inspectorial de Salesianos Santiago el Mayor

El sábado, 2 de mayo, se celebra la fiesta inspectorial de Salesianos Santiago el Mayor. Agradeciendo al inspector saliente, Fernando García y a su consejo, los años de animación y gobierno y homenajeando a los salesianos que celebra 25, 50, 75 años de profesión y 25 y 50 años de sacerdocio.

ActualidadAmbientesSocial
Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

“El gesto legendario” y “Línea 105 Xtantos”. Ambas campañas coinciden en un mensaje común: marcar estas casillas no tiene ningún coste económico para la persona contribuyente —ni se paga más ni se devuelve menos—, pero sí tiene un impacto significativo en la vida de millones de personas.

ActualidadAmbientesSocial
La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La Coordinadora Estatal de Plataformas Sociales Salesianas (CEPSS) ha publicado la guía “Caminar en proyectos europeos”, un documento que recoge el proceso desarrollado durante más de un año y medio para acercarse a la participación en iniciativas europeas desde el ámbito social.