La trobada va començar el dissabte 20 de setembre amb un acolliment, presentació del dia i responsables de formacions. Va continuar amb una Eucaristia i menjar. Després de l’aprovació de l’Acta anterior es van tractar temes econòmics, temes organitzatius i es van compartir les conclusions del segon Fòrum de la Federació. A més es va aprofitar el moment per a acomiadar, renovar i incorporar a noves persones al Consell. La nit es va dedicar a la convivència amb la participació dels presents en unes activitats nocturnes.
El diumenge 21, el Consell de la Federació de centres juvenils, va començar amb una oració, va continuar amb la lectura i aprovació de l’Acta anterior. Durant la trobada, els joves participants van fer distribució de càrrecs Presidència, van planificar el curs abastant altres temes com la Trobada formativa, el Campobosco inspectorial, o el Dia de la Federació, entre altres.
Un espai de treball i convivència que continua reforçant el compromís dels joves amb l’estil salesià de participació i lideratge.
0 comentarios