ACTUALIDAD SALESIANA
Seguimiento especial #ConelPapa Toda la actualidad, contenidos y seguimiento especial en torno a la web dedicada al Papa. Ver especial
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
Arriba la vuitena edició dels Premis Aprenentatge-Servei

6 abril 2022

Edebé

l

Del 5 d'abril al 30 de setembre de 2022, a través del web dels Premis Aprenentatge-Servei, els centres d'Educació Infantil i Primària, ESO-Batxillerat i Formació Professional, així com les entitats socials que estan desenvolupant pràctiques d'aprenentatge -servei (ApS), podran presentar els seus projectes i optar als diferents premis.

La Xarxa Espanyola d’Aprenentatge-Servei i la Fundació Edebé, amb la col·laboració del Ministeri d’Educació i Formació Professional, convoquen els Premis Aprenentatge-Servei 2022, en la seva vuitena edició.

Per tal d’enfortir i difondre a la societat una cultura participativa, solidària i de compromís, els guardons volen reconèixer i donar visibilitat a les pràctiques d’aprenentatge-servei com a eina d’èxit educatiu i compromís social, estimulant-ne la divulgació i la implementació.

Del 5 d’abril fins al 30 de setembre de 2022, a través de la web dels Premis Aprenentatge-Servei, els centres d’Educació Infantil i Primària, ESO-Batxillerat i Formació Professional, així com les entitats socials que estan desenvolupant pràctiques daprenentatge-servei (ApS), podran presentar els seus projectes i optar als diferents premis.

L’aprenentatge-servei és una metodologia que permet a nenes, nens i joves aprendre mentre fan un servei a la comunitat, enfortir coneixements i habilitats i contribuir a consolidar valors socials.

El lliurament dels premis tindrà lloc a la ciutat de Sevilla el 16 de desembre, en el marc de la XV Trobada Estatal d’Aps.

La convocatòria nacional 2021 va sumar la participació de 36.366 alumnes de totes les comunitats amb 358 projectes ApS.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

2026_conelpapaActualidadAmbientesFamilia Salesiana
El papa Leon XIV finaliza su visita en Madrid y pone rumbo a Barcelona

El papa Leon XIV finaliza su visita en Madrid y pone rumbo a Barcelona

Desde el silencio de la Vigila hasta el golazo en el Santiago Bernabéu. Han sido tres intensos días de eventos, de encuentros de masas también oración y encuentro con los más vulnerables. Al encuentro de la iglesia de Madrid se unieron todos los directores de las casas salesianas de la Inspectoría Santiago el Mayor.

ActualidadAmbientessmxSocial
El XXVII Encuentro anual de la Fundación Don Bosco, espacio para acompañar, transformar y construir esperanza

El XXVII Encuentro anual de la Fundación Don Bosco, espacio para acompañar, transformar y construir esperanza

La Casa Diocesana de Málaga ha acogido los días 2 y 3 de junio el XXVII Encuentro Anual de la Fundación Don Bosco, una cita que ha reunido a cerca de un centenar de personas procedentes de Andalucía, Extremadura y Canarias en torno al lema «Acompañar, transformar, construir esperanza».

ActualidadAmbientesFamilia Salesiana
Salesianos mártires beatificados en Cracovia: “Luz de esperanza en la oscuridad de la guerra”

Salesianos mártires beatificados en Cracovia: “Luz de esperanza en la oscuridad de la guerra”

Nueve sacerdotes salesianos polacos, víctimas de la persecución nazi, han sido proclamados beatos la mañana del domingo 7 de junio en el Santuario de San Juan Pablo II en Cracovia. Presidió la celebración, en representación del papa, el cardenal Marcello Semeraro,...