El jove de Huelva Carlos Hernández Fisac ha estat guardonat amb el premi al Millor Orador en el torneig universitari de debat celebrat a Sevilla, organitzat per l’Aula de Debat Miguel Molina. El certamen, d’àmbit acadèmic, va reunir diferents equips d’estudiants universitaris que van confrontar postures entorn d’un tema de màxima actualitat: La intel·ligència artificial millorarà o perjudicarà l’educació en el futur?
Fisac, al costat dels seus companys del Col·legi Major Universitari Sant Joan Bosco, va defensar per sorteig la postura en contra, enfrontant-se en la fase final a l’equip de Dicentis Comunicació. Després d’una renyida deliberació del jurat, l’equip va resultar vencedor, sent l’orador de Huelva reconegut per la solidesa dels seus arguments, la seva capacitat comunicativa i el seu domini escènic.
Durant l’acte de lliurament de premis, Carlos Hernández Fisac va destacar la importància del poder de la paraula en la societat actual: “Usem la paraula com a eina per a convèncer, buscar un punt comú i fer el bé”, va declarar el jove estudiant.
0 comentarios