El Consell Nacional de la Joventut de la Conferència Episcopal espanyola s’ha celebrat a Sanlúcar la Mayor

13 junio 2022

Salesianos Comunicación

l

Celebrada entre els dies 8-10 de juny a la casa salesiana de Sanlúcar la Mayor

Els dies 8-10 de juny s’ha celebrat a la casa salesiana de Sanlúcar la Mayor el Consell Nacional de la Joventut de la Conferència Episcopal Espanyola del que formem part els salesians d’Espanya. El Consell Nacional de la Joventut el formen els delegats diocesans de les regions eclesiàstiques d’Espanya i representants nominats de la taula nacional de moviments i de la CONFER. Els salesians som l’única congregació representada establement al Consell.

Les vint persones que configuren aquest Consell Nacional estan coordinades per Raúl Tinajero, delegat episcopal de la subcomissió d’infància i joventut de la Conferència Episcopal Espanyola que forma part, alhora, de la comissió de laics i família el president de la qual és l’arquebisbe de Zaragoza, Mons. Carlos Escribano. Entre altres assumptes, el consell ha abordat el projecte marc de la pastoral juvenil d’Espanya per al proper sexenni, la formació dels delegats de pastoral juvenil o la preparació del proper pelegrinatge europeu de joves a l’agost 2022 en què s’espera la participació al voltant de 12.000 adolescents i joves. Per part dels salesians, forma part del consell nacional José Miguel Núñez, director del Centre Nacional Salesià de Pastoral Juvenil.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientessmxSocial
«Cuando la justicia solo funciona para un grupo reducido de personas, deja de llamarse justicia»

«Cuando la justicia solo funciona para un grupo reducido de personas, deja de llamarse justicia»

Salesianos de Triana y UnidiversUS se suman al proyecto internacional «After 2030», un proceso educativo que impulsa a la juventud a analizar los retos globales y proponer soluciones para un futuro más justo y sostenible, en diálogo con jóvenes de otros contextos como Ecuador o el Líbano.

ActualidadAmbientesEscuelas
El encuentro “DB Tech World Visioning”, hacia una visión global de los centros de FP Salesianos

El encuentro “DB Tech World Visioning”, hacia una visión global de los centros de FP Salesianos

Con la participación de diecisiete salesianos y colaboradores laicos provenientes de Asia, África y Europa se ha celebrado, en Roma, el encuentro "DB Tech World Visioning", que marca un paso importante hacia la definición de una visión global compartida para los Centros de Formación Profesional Salesianos.