Els nous directors salesians es preparen per a liderar amb cor salesià

29 septiembre 2025

Por Salesianos Comunicación.

l

La Trobada de Nous Directors de la Inspectoria Maria Auxiliadora reuneix a Madrid els responsables recentment nomenats dels centres educatius, en dos dies de formació, reflexió i fraternitat.

Els dies 24 i 25 de setembre, la Casa Don Bosco (Madrid) va ser l’escenari de la Trobada Inspectorial de Nous Directors 2025, una iniciativa que cada any organitza la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora per acompanyar els nous directors en l’inici del seu servei.

Durant dues jornades intenses, els participants van compartir espais de formació, reflexió i convivència, amb l’objectiu d’afrontar amb major preparació i sentit de missió la seva labor al capdavant de les comunitats educatives.

La trobada va comptar amb la participació de Marco Vázquez, ecònom inspectorial, així com de membres de l’equip inspectorial d’economia i de l’equip de coordinació d’escoles, els quals van oferir ponències i dinàmiques de treball centrades en aspectes fonamentals de la gestió i el lideratge salesià.

Més enllà dels continguts abordats, la trobada va ser també una oportunitat per a enfortir els llaços fraterns entre els nous directors, compartir experiències i renovar el compromís comú de caminar junts al servei de l’educació i evangelització dels joves, a l’estil de Don Bosco.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesFamilia Salesiana
Los Salesianos de Hyderabad atienden a miles de familias afectadas por las graves inundaciones en India

Los Salesianos de Hyderabad atienden a miles de familias afectadas por las graves inundaciones en India

Bosco Seva Kendra, la oficina de planificación y desarrollo de los Salesianos en Hyderabad, ha puesto en marcha una respuesta de emergencia centrada en alimentos, refugio y protección para la población en situación de vulnerabilidad.