Inscripcions obertes per al Voluntariat Internacional 2024

23 noviembre 2023

Bosco Global

l

Sota el lema «Construint somnis, compartint vida», Bosco Global llança la convocatòria d'Experiències de Voluntariat Internacional i Camps de treball per a l'estiu del 2024 que està oberta fins al proper 19 de gener.

Des de Bosco Global, es convida a totes les persones joves i adultes, a partir de 18 anys, amb inquietuds de servei als altres, que vulguin viure una trobada amb persones d’altres contextos culturals, a que puguin gaudir d´una experiència única.

El lema escollit aquest any és «Construint somnis, compartint vida», perquè és «des de la trobada i compartint vida amb els altres, on trobem els nostres somnis, que estan íntimament relacionats amb els somnis de les altres persones», explica Eva Caballero, coordinadora de Voluntariat.

La convocatòria de voluntariat per al proper estiu del 2024 comprèn un camp de treball a Ceuta, així com experiències de curta i llarga durada en projectes de països d’Àfrica i Amèrica llatina on Bosco Global i els Salesians col·laboren.

Tota la informació de la convocatòria està disponible a la web https://boscoglobal.org/ca/voluntariatinternacional24/ i les inscripcions estan obertes fins al 19 de gener de 2024.

Participa al webinar informatiu

El proper dimarts 12 de desembre, de 18.30 a 19.30 hores, tindrà lloc una sessió informativa en què s’explicaran tots els detalls de l’experiència. A més, es comptarà amb testimonis d’algunes persones que ja han realitzat l’experiència aquest darrer estiu.

Procés formatiu

Per garantir una experiència enriquidora, a Bosco Global s’ofereix una formació integral que prepara els i les voluntàries per a aquesta experiència de trobada intercultural, plena de desafiaments i aprenentatges. «L’ONGD creu fermament que la formació dels i les voluntàries és fonamental per aconseguir que l’experiència sigui significativa i transformadora, que ajudi a desaprendre sobre la nostra manera de veure el món i ens permeti compartir amb altres persones les inquietuds i les motivacions de fer aquesta experiència vital», afegeix l’Eva.

«Darrere aquesta proposta hi ha moltes hores de feina i il·lusió de moltes persones voluntàries de les comissions de voluntariat de la nostra ONGD. Elles s’encarregaran d’acompanyar, conjuntament amb l’equip tècnic, el procés formatiu durant tot el curs, abans de viure aquesta experiència vital i transformadora en el terreny», conclou  la Coordinadora de Voluntariat

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesSocial
Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

“El gesto legendario” y “Línea 105 Xtantos”. Ambas campañas coinciden en un mensaje común: marcar estas casillas no tiene ningún coste económico para la persona contribuyente —ni se paga más ni se devuelve menos—, pero sí tiene un impacto significativo en la vida de millones de personas.

ActualidadAmbientesSocial
La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La Coordinadora Estatal de Plataformas Sociales Salesianas (CEPSS) ha publicado la guía “Caminar en proyectos europeos”, un documento que recoge el proceso desarrollado durante más de un año y medio para acercarse a la participación en iniciativas europeas desde el ámbito social.