La Federació Maín presenta la seva nova imatge corporativa

18 diciembre 2023

Comunicació Federación Maín

l

Després d'un any de treball intens, el 8 de desembre passat, dia de la Immaculada, es va dur a terme el llançament de la nova imatge que unifica els Centres Juvenils d'Aragó.

No podia ser d’una altra manera, i el dia en què se celebra l’inici de l’oratori salesià, en el marc de l’Eucaristia que tancava la trobada formativa per a animadors i preanimadors de la Federació, es va oferir aquest nou logotip que recull l’empremta d’un territori natural, amb els Pirineus com a senya d’identitat i que reflecteix la naturalesa de treball en conjunt de la Federació.

El nou logo canvia el seu color granat a una gamma de verds, que pretén reflectir el compromís amb la sostenibilitat i el canvi climàtic, on els joves tenen molt per aportar i treballar per a una sostenibilitat real.

L’edelweiss, com a flor que es pot trobar als alts cims pirinencs que limiten la comunitat autònoma i com a símbol històric d’amor, coratge i valentia, pren ara un altre matís, gràcies al treball de reflexió que s’ha dut a terme.

“Veiem com aquesta flor que constitueix el logo està formada per quatre cors, cadascun de color. Simbolitzen cadascun dels nostres centres juvenils, cadascun amb les seves particularitats. Junts formen la Federació, que se sosté en quatre pilars: amorevolezza, pastoral, formació i representació institucional”, expliquen des de l’entitat després de l’estrena.

«Sens dubte, aquest canvi d’imatge corporativa ens dóna força i impulsa a seguir treballant cadascú en la seva realitat local per poder aconseguir un canvi en el conjunt de la infància i la joventut aragonesa», afegeixen.

Sobre la Federació Maín

És una associació que treballa amb els Centres Juvenils en defensa i promoció de la infància i la joventut aragonesa, especialment la que està en risc d’exclusió, a través del protagonisme juvenil i l’estil educatiu de Don Bosco.

La Federació Maín és una organització salesiana compromesa amb els joves i un referent qualificat en l’àmbit de la joventut i el Temps Lliure Educatiu, que gestiona els seus projectes amb criteris de millora contínua i innovació juntament amb els Centres Juvenils.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesSocial
Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

“El gesto legendario” y “Línea 105 Xtantos”. Ambas campañas coinciden en un mensaje común: marcar estas casillas no tiene ningún coste económico para la persona contribuyente —ni se paga más ni se devuelve menos—, pero sí tiene un impacto significativo en la vida de millones de personas.

ActualidadAmbientesSocial
La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La Coordinadora Estatal de Plataformas Sociales Salesianas (CEPSS) ha publicado la guía “Caminar en proyectos europeos”, un documento que recoge el proceso desarrollado durante más de un año y medio para acercarse a la participación en iniciativas europeas desde el ámbito social.