El segell salesià deixa empremta en la II Edició de Curtmetratges de la Diputació de Granada

28 junio 2022

Comunicació Granada

l

Sergio Cruz, alumne de 2n A de l'ESO del col·legi salesià, ha guanyat la II Edició de Curtmetratges de la Diputació de Granada amb un treball que tracta la problemàtica de les drogodependències i addiccions i com aquestes allunyen de la realitat.

Salesians Granada San Juan Bosco està d’enhorabona. Sergio Cruz, alumne de 2on A de l’ESO, ha guanyat la II Edició de Curtmetratges de la Diputació de Granada amb el seu projecte ‘Realidad Irreal’.

El passat dimarts 21 de juny Sergio va ser proclamat guanyador de la segona edició del Festival de Curtmetratges de la Diputació de Granada amb una feina que tracta la problemàtica de les drogodependències i addiccions i com aquestes allunyen de la realitat. «El missatge que ha volgut transmetre la feina del nostre alumne aprofundeix sobre la manera d’enfrontar-se als problemes i no evadir-los amb les addiccions. Al curt hi han participat també dos companys de classe i alumnes d’aquest centre», compartien des de la casa salesiana.

D’aquesta manera Sergio ha aconseguit el 1r premi que li permet aixecar-se amb un trofeu, un diploma i 1.000 euros de premi.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

BlogsLas cosas de Don Bosco
El Aventino

El Aventino

Surcando el mar Aunque llevo el nombre de una de las colinas de Roma, mi destino siempre ha estado en el mar. Soy Aventino, un barco a vapor. Navego a impulsos del vapor que surge a presión de mi caldera. Dos marinos fogoneros echan carbón con largas palas para...

Centros Juvenilesssm
El VIII Campus Tecnológico del Centro Juvenil Don Bosco de León impulsa la pasión por la tecnología entre jóvenes

El VIII Campus Tecnológico del Centro Juvenil Don Bosco de León impulsa la pasión por la tecnología entre jóvenes

Del 1 al 4 de julio, el Centro Juvenil Don Bosco acogió el VIII Campus Tecnológico, una iniciativa educativa sobre robótica y programación con Arduino. Dirigido a estudiantes de Secundaria, el campus combinó aprendizaje, valores y creatividad en un entorno salesiano.

ActualidadFamilia Salesianasmx
Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Del 28 de junio al 4 de julio un grupo de 52 educadores, salesianos y seglares, que trabajan en los diversos ambientes de la Pastoral Juvenil de la Inspectoría María Auxiliadora (SMX) completaron, en la tierra de Don Bosco, su Formación en Espiritualidad Salesiana (FES) organizada por la Delegación para el Carisma y la Misión Compartidos.