«Estic molt content d’haver estat beneficiari d’aquesta beca. Per mi és una oportunitat poder realitzar els meus estudis a la Universitat Loyola. La formació sempre ha estat un dels meus objectius, ja que crec fermament que l’educació és la base del progrés» Aquestes són paraules de Salifou, jove resident del Pis d’Autonomia «Gabriel Ramos» de la Fundació Don Bosco a Sevilla.
Des que Salifou va arribar fa 3 anys als pisos d’autonomia de Sevilla, tenia clar que el seu objectiu era estudiar Administració i Direcció d’Empreses a la universitat, encara que el veia molt llunyà i complicat pels temps d’estada als pisos.
El seu esforç, perseverança, entrega i lluita diària, ha suposat que aquest mes de juliol rebés una trucada després de sol·licitar l’accés a la Universitat Loyola, on el citaven a una entrevista personal per optar a una beca d’estudis.
Aquell dia la cara de Salifou irradiava felicitat, alegria i confiança que aquesta meta estava cada cop més a prop. Gairebé la mateixa felicitat que el dia que ha rebut la beca de la Universitat de Loyola i la Fundació Alalá.
Des de la Fundació Don Bosco li dediquen aquestes paraules: Enhorabona Salifou, doncs malgrat les adversitats mai vas deixar de creure en tu!
0 comentarios