ACTUALIDAD SALESIANA
Seguimiento especial #ConelPapa Toda la actualidad, contenidos y seguimiento especial en torno a la web dedicada al Papa. Ver especial
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
‘1 ROSA X 1 FUTUR’: una iniciativa innovadora per donar suport a projectes socials dels Salesians

30 marzo 2022

Salesians Comunicació / Fundació Magone

l

Projecte impulsat per la Fundació Magone a Catalunya que facilita a les cases salesianes i a empreses la compra per internet de roses solidàries per donar suport a la infància i joventut en situació de vulnerabilitat.

En el context de la Diada de Sant Jordi que se celebra a Catalunya el 23 d’abril i el Dia del Llibre, la Fundació Magone impulsa la campanya ‘1 ROSA X 1 FUTUR’, amb l’objectiu de recaptar fons pels projectes socials dels salesians a Catalunya.

El perquè de la iniciativa

Sabíeu que a Catalunya 1 de cada 3 adults es troba en situació d’exclusió social i que augmenta fins a un 40% quan parlem de nens i nenes?

Per això, des de la Fundació Magone s’impulsa aquesta campanya de sensibilització i recaptació. «És una rosa de gran impacte social, aquella flor que acompanya el present d’aquell nen, nena o jove, perquè pugui tenir un futur digne», explica Raúl Lerones, director de la Fundació.

Lerones demana col·laboració perquè “puguem continuar treballant per minimitzar l’impacte social de la desigualtat, acompanyant nens, nenes, adolescents, joves i les seves famílies en situació de vulnerabilitat, en barris molt desafavorits on estem els salesians”.

«No ho pensis més i col·labora amb‘1 ROSA X 1 FUTUR’. Comparteix aquest enllaç amb la teva família, amics o coneguts i ajuda a difondre aquesta iniciativa solidària”, afegeixen des de la Fundació.

[deg_elastic_gallery gallery_ids=»73610,73609,73608″ _builder_version=»4.15.1″ _module_preset=»default» global_colors_info=»{}»][/deg_elastic_gallery]

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientessmxSocial
El XXVII Encuentro anual de la Fundación Don Bosco, espacio para acompañar, transformar y construir esperanza

El XXVII Encuentro anual de la Fundación Don Bosco, espacio para acompañar, transformar y construir esperanza

La Casa Diocesana de Málaga ha acogido los días 2 y 3 de junio el XXVII Encuentro Anual de la Fundación Don Bosco, una cita que ha reunido a cerca de un centenar de personas procedentes de Andalucía, Extremadura y Canarias en torno al lema «Acompañar, transformar, construir esperanza».

ActualidadAmbientesFamilia Salesiana
Salesianos mártires beatificados en Cracovia: “Luz de esperanza en la oscuridad de la guerra”

Salesianos mártires beatificados en Cracovia: “Luz de esperanza en la oscuridad de la guerra”

Nueve sacerdotes salesianos polacos, víctimas de la persecución nazi, han sido proclamados beatos la mañana del domingo 7 de junio en el Santuario de San Juan Pablo II en Cracovia. Presidió la celebración, en representación del papa, el cardenal Marcello Semeraro,...