Alumnes salesians superen amb èxit la fase autonòmica Skills 2025

10 mayo 2025

Salesians Comunicació

l

Els estudiants de Salesians representaran a les seves comunitats autònomes en el certamen nacional Spain Skills

Els estudiants de les cases Salesianes de l’Inspectoria Santiago el Major han participat en el concurs Skills a nivell autonòmic, conegut com “les olimpíades de la formació professional”. Aquesta competició reuneix els millors estudiants de Formació Professional.

La participació en skills no sols és un reconeixement a l’esforç formatiu, sinó també una oportunitat de creixement personal, aprenentatge i trobada amb altres joves de tota la comunitat autònoma que comparteixen la passió per la seva vocació professional. Els alumnes de Salesians han aconseguit amb èxit classificar-se per a la següent fase i rebre premis pels treballs presentats.

Salesians Carabanchel – Madrid Skills

Els alumnes dels cicles formàtics que van participar en Madrid Skills han aconseguits dos premis en les cinc proves a les quals s’han presentat.

Salesians Zaragoza – Aragó Skills

Els estudiants aragonesos han aconseguit cinc guardons, tres primers premis, un segon premi i un tercer lloc en les set categories a les quals s’han presentat.

Salesians Lleó col·legi Don Bosco – Castella i Lleó Skills

La prova a la qual s’ha enfrontat l’alumne del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques ha estat un desafiament exigent que posa a prova tant els coneixements tècnics com la capacitat d’organització i resolució de problemes en temps real. La casa de Lleó ha mostrat el seu orgull pel treball realitzat en aquesta competició.

Salesians Loyola Aranjuez – Madrid Skills

En aquesta ocasió els alumnes madrilenys s’han presentat a dues categories: perruqueria i mecatrònica. On han aconseguit finalitzar en segona posició en tots dos.

Salesians Pare Aramburu, Burgos – Castella i Lleó Skills

El participant castellanolleonès de Burgos s’ha presentat a la categoria de robòtica on ha aconseguit el primer premi i per tant representarà a la seva comunitat autònoma en la fase nacional.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…