Bosco Global organitza la tercera edició de la Cursa per la Solidaritat

29 abril 2022

Bosco Global

l

L'ONGD Salesiana de la Inspectoria Maria Auxiliadora convida a formalitzar la inscripció a cursa.boscoglobal.org i entrenar per córrer per un món més just i solidari.

Bosco Global organitza la 3a Cursa per la Solidaritat Global, una iniciativa amb què pretén sensibilitzar i mobilitzar “amb esperança” les Cases Salesianes de la Inspectoria Maria Auxiliadora. La recaptació obtinguda anirà destinada als projectes de desenvolupament i d’emergència de l’ONGD salesiana.

La tercera edició d’aquesta carrera solidària començarà el proper diumenge 1 de maig, i es podrà realitzar durant tot el mes de maig. Per participar-hi cal inscriure’s a la web de cursa.boscoglobal.org on estan disponibles les diferents modalitats d’inscripció i, per a totes aquelles persones que no puguin córrer, estarà disponible el dorsal zero.

Aquest any s’incorpora una modalitat nova d’ inscripció per a centres educatius (escoles, plataformes socials, centres juvenils, etc) per facilitar la participació entre els més joves i la comunitat educativa. Per motivar i dinamitzar la participació a la cursa està disponible un material de sensibilització amb materials per a diferents edats.

Finalment, també hi ha obert un concurs fotogràfic durant els dies de la cursa, en què es premiarà la foto més creativa que es comparteixi amb el hashtag #MouteAmbEsperança, i que podrà guanyar un lot solidari.

La carrera, una manera de colaborar con los proyectos de desarrollo y de emergencia en Ucrania

Los fondos de la 3ª Carrera por la Solidaridad Global irán destinados a los proyectos de cooperación al desarrollo que promovemos en los países empobrecidos, así como en materia de educación para el desarrollo y voluntariado.

Este año, además, también se destinarán parte de los fondos al proyecto «Atención a las víctimas de la guerra en Ucrania», en el que la Inspectoría María Auxiliadora y Bosco Global están contribuyendo para dar alojamiento y cobertura de las necesidades básicas para 42 personas (mujeres y menores) en la casa salesiana de Swobnica, en Polonia.

Más información de la carrera:

Sitio web:  carrera.boscoglobal.org

Correo electrónico: info@boscoglobal.org

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

BlogsLas cosas de Don Bosco
El plumero

El plumero

El 8 de diciembre de 1841 Don Bosco se dispone a decir misa en la Iglesia de San Francisco de Turín. El sacristán, Giuseppe Comotti, golpea con el mango del plumero a un pobre aprendiz llamado Bartolomé Garelli. Don Bosco afea al sacristán su actitud. Llama amigo al muchacho e inicia con él su obra a favor de los chicos.