ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
Campanya vocacional pel 2025: “Un futur d’Esperança”

9 enero 2025

Salesians Comunicació

l

La campanya invita els joves a plantejar-se la vida com a vocació, descobrint i madurant el projecte del Senyor per a les seves vides.

A l’inici del nou any, i amb la festa de Don Bosco en l’horitzó, arriba a les presències salesianes d’Espanya la campanya vocacional 2025, una proposta educativa-pastoral que vol seguir cuidant la promoció i la consolidació de la cultura vocacional en totes les obres salesianes del país.

En el marc de la campanya pastoral anual ‘Som futur’, es presenta la campanya vocacional amb el lema ‘Un futur d’Esperança’. Els relats evangèlics de la multiplicació dels pans i dels peixos i la paràbola dels talents guien la reflexió dels materials que s’han preparat pels més de 175.000 destinataris, entre nens i nenes, adolescents i joves, de les obres salesianes (col·legis, centres juvenils, plataformes socials, parròquies).

L’objectiu general de la campanya, expliquen els organitzadors, és “ajudar als joves a plantejar-se la vida com a vocació, descobrint i madurant el projecte del Senyor per a les seves vides, promoure el compromís vocacional amb la realitat del món en què vivim, i desenvolupar projectes de vida plena que promoguin l’entrega als altres i es converteixin en autèntics signes d’Esperança pel món”.

Construeix un futur d’esperança amb la teva vida

El vídeo que presenta la campanya conclou amb una invitació als joves: “Amb la teva vida, construeix un futur d’esperança”. En ell s’hi mostra com, davant de situacions de dificultat, necessitat o dolor, cal saber mirar, sentir compassió i actuar. Fou la forma d’actuar, es diu en el vídeo, de Jesús davant dels necessitats del seu temps, o el mateix Don Bosco en el seu context històric. Per això s’invita, als adolescents i als joves, a mirar al seu voltant, per descobrir les ferides del nostre temps, per sentir compassió davant tantes situacions de dificultat, i a posar-se mans a l’obra per a ser signes d’esperança, com recorda el papa Francesc en aquest Any Jubilar.

En les xarxes socials dels Salesians a Espanya (X, Instagram, TikTok i YouTube), s’hi podran trobar més recursos motivacionals a l’entorn de la campanya.

Recursos per a propostes locals

Pel desplegament de la campanya s’han elaborat materials per a les distintes etapes educatives i ambients pastorals. L’originalitat de la proposta està en què no només es dirigeix als joves, sinó que també les comunitats religioses i els grups de la família salesiana hi participaran amb l’objectiu de consolidar una cultura vocacional en tota l’acció educativa-pastoral.

Recursos per a propostes locals 

Pel desplegament de la campanya s’han elaborat materials per a les distintes etapes educatives i ambients pastorals. L’originalitat de la proposta està en què no només es
dirigeix als joves, sinó que també les comunitats religioses i els grups de la família salesiana hi participaran amb l’objectiu de consolidar una cultura vocacional en tota
l’acció educativa-pastoral.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadCampobosco2026Centros Juvenilessmxssm
Mornese en el corazón

Mornese en el corazón

El CPB26 disfruta del legado de Madre Mazzarello y las Hijas de María Auxiliadora. Entre la cercanía de Madre Chiara, el testimonio vivo de las salesianas y la alegría compartida en el oratorio, los jóvenes descubrieron que el legado de Madre Mazzarello sigue latiendo en cada corazón que se abre a Dios. A veces, los caminos cambian, pero los encuentros más importantes suceden igualmente.

ActualidadCampobosco2026Centros Juvenilessmxssm
En el Colle Don Bosco: Un día para conectar con las raíces salesianas

En el Colle Don Bosco: Un día para conectar con las raíces salesianas

El Campobosco 2026 vive una jornada emocionante en I Becchi, donde los jóvenes participantes tuvieron la oportunidad de recorrer los lugares que marcaron la infancia de San Juan Bosco. Desde la casa donde creció hasta el lugar del sueño de los 9 años, los participantes experimentaron la esencia del carisma salesiano.

ActualidadsmxSocial
Fundación Don Bosco, primer centro formativo onubense que se incorpora a la iniciativa GarageLAB de la Fundación Orange

Fundación Don Bosco, primer centro formativo onubense que se incorpora a la iniciativa GarageLAB de la Fundación Orange

La Fundación Don Bosco en Huelva ha sido seleccionada para incorporarse a la edición 2026-2027 de GarageLAB, el proyecto de innovación educativa impulsado por la Fundación Orange. Este centro, ubicado en la calle Alonso de Ercilla de la capital onubense, forma parte...