Dia de família en la comunitat salesiana de Bartolomé Blanco

29 noviembre 2022

Comunicació

l

Un grup d’una trentena va visitar distints llocs de Salesians Trinidad

Els joves aspirants i els acollits, juntament amb la comunitat salesiana de la casa Bartolomé Blanco de Sevilla, van passar un dia de “família gran” el passat dissabte, dia en què van rebre la visita dels pares, mares i germans, en particular dels aspirants i del director, Manuel Hurtado.

A mig matí, després de les salutacions, el grup d’una trentena de membres va fer una visita a diversos llocs de Salesians Trinidad i també van conèixer al detall la comunitat Bartolomé Blanco i les seves característiques particulars com a casa de formació inicial salesiana i d’acollida de joves en dificultat. A continuació, es va celebrar l’eucaristia en la capella de la comunitat i, en acabar, el dinar i la xerrada distesa de convivència.

Aquesta trobada celebrada amb ocasió a la commemoració de Mamà Margarita, l’exemplar mare de Don Bosco, és un dels actes més significatius del curs per aquesta presència salesiana i serveix pel coneixement mutu i l’estrenyiment de lligams afectius entre la comunitat i els familiars dels aspirants.

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

BlogsLas cosas de Don Bosco
La olla de chocolate

La olla de chocolate

Junio de 1851. El Oratorio celebra la fiesta de San Luis Gonzaga y el onomástico de Don Bosco. Ha traído chocolate para premiar el esfuerzo de los cantores del coro. Durante la espera, un muchacho díscolo consume a hurtadillas chocolate y bollos sin mesura. Una hora después Don Bosco tendrá que atenderlo a causa de la indigestión. Este chico recibió como mote: “el chocolatero”