La Pastoral Juvenil programa el nou curs amb la mirada al Projecte Educatiu i Pastoral Salesià Local

14 septiembre 2022

Salesians Comunicació

l

L'equip de la inspectoria Maria Auxiliadora es va trobar de forma on line en la primera sessió del curs per a la revisió i programació amb el lema 'Obrim camins' molt present.

L’equip inspectorial de Pastoral Juvenil de Salesians SMX va celebrar de forma on line durant la jornada del 13 de setembre la primera sessió del curs 2022/23 amb què es dóna el tret de sortida al curs pastoral. La trobada va començar amb una àmplia revisió del curs passat analitzant els objectius i actuacions juntament amb el funcionament de l’equip per, posteriorment, centrar-se en la programació anual a partir del Projecte Educatiu i Pastoral Salesià Inspectorial aprovat per als anys 2022-2028, a més de la seva concreció al PEPS local.

El treball conjunt dels ambients d’Escoles, Oratoris i Centres Juvenils, Parròquies, Plataformes d’Educació Social, juntament amb els sectors d’Animació Vocacional, Animació Missionera, Itinerari d’Educació a la fe i la Delegació de Comunicació va avançar en el treball estratègic a partir de les línies principals planificades i es va aturar en l’anàlisi de l’organització de les opcions transversals i Centres Juvenils.

D’altra banda, també hi va haver ocasió de posar en comú diferents informacions sobre les comissions i el Centre Nacional, amb una atenció especial a les organitzacions a nivell inspectorial de la Jornada Mundial de la Joventut de Lisboa.

La propera cita de l’equip tindrà lloc el 3 de novembre també en format en línia.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadFamilia Salesianasmx
Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Del 28 de junio al 4 de julio un grupo de 52 educadores, salesianos y seglares, que trabajan en los diversos ambientes de la Pastoral Juvenil de la Inspectoría María Auxiliadora (SMX) completaron, en la tierra de Don Bosco, su Formación en Espiritualidad Salesiana (FES) organizada por la Delegación para el Carisma y la Misión Compartidos.