Les Realitats Migrants prenen el protagonisme en la propera jornada organitzada per la Fundació Ángel Tomás FISAT

31 octubre 2022

FISAT

l

El proper 11 de novembre la Fundació Ángel Tomás- FISAT organitza la I Jornada FISAT amb les Realitats Migrants com a punt de trobada.

La Facultat d’Educació d’Alacant acollirà la I Jornada FISAT “Realidades Migrantes” el proper divendres 11 de novembre de 16 a 21 hores. És una activitat gratuïta organitzada en col·laboració amb l’asociación Elín, i finançada per la Generalitat Valenciana i la Diputació d’Alacant.

La Jornada FISAT serà punt de trobada per escoltar diverses veus que parlaran sobre migració, però sobretot d’una altra manera de viure com a societat d’acollida i acollidora, on prevalguin els drets humans per a totes les persones.

La jornada comptarà amb tres moments de testimoni, reflexió i cultura, amb les ponències de Sani Ladan, Paula Domingo, Ramsès M. Azumik; una taula rodona i l’actuació de Thimbo Samb, activista, actor, youtuber e instagramer, que interpretarà la seva obra “El sueño es vida”.

Participen:

Sani Ladan, president de l’associació Elín. Activista, especialista en migracions i defensor dels drets humans.

Paula Domingo. Carmelita de la Caritat Vedruna, treballadora social i membre d’Elín.

Ramsés M. Azumik. Educador social i activista voluntari a favor dels drets humans.

Aquesta jornada està adreçada a qualsevol persona o entitat amb sensibilitat en els processos migratoris, realitats interculturals i la defensa dels drets humans. I oberta a totes aquelles persones que sentin la necessitat de desconstruir-se i escoltar altres veus que aportin una altra visió del món.

Per motius d’aforament cal inscriure’s com més aviat millor en aquest enllaç. Financia la Generalitat Valenciana. Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives a través de l’IRPF; i Diputació dAlacant. Hi col·labora la Universitat d’Alacant.

Enllaços d’interès:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeGR32Cy2hrhl-0ZLLjbst42uc5g-F_tE6vGxitht-7pDAWWw/viewform

https://www.asociacionelin.com/

 

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadEscuelasssm
Alumnos entregan una silueta de Clint Eastwood al Museo Sad Hill
Salesianos Deusto entrega una silueta de Clint Eastwood al Museo Carlo Simi-Sad Hill

Salesianos Deusto entrega una silueta de Clint Eastwood al Museo Carlo Simi-Sad Hill

El alumnado de Formación Profesional de Salesianos Deusto ha creado y entregado una silueta metálica de Clint Eastwood, protagonista de El bueno, el feo y el malo, que presidirá la entrada del futuro Museo Carlo Simi–Sad Hill en Covarrubias (Burgos). Una acción que une formación, juventud y cultura en torno al legado del cine europeo.

EscuelasInspectoríassmx
Tres alumnos de Salesianos Algeciras elegidos para ‘The Challenge’ 2025 de Educaixa

Tres alumnos de Salesianos Algeciras elegidos para ‘The Challenge’ 2025 de Educaixa

Tres alumnos de primero de Bachillerato de Salesianos Algeciras representarán al centro en el concurso The Challenge 2025 que se celebrará en el Campus de Barcelona de la mano de EduCaixa, una iniciativa vinculada a la Fundación La Caixa. David Carrió, Teresa...