Nous nomenaments per a responsabilitats d’àmbit nacional

8 mayo 2025

Salesians Comunicació

l

En el matí del dijous 8 de maig, el Conseller General per a la Regió Mediterrània dels Salesians, Juan Carlos Pérez Godoy, ha fet pública des de Roma la comunicació.

En la seva carta va comunicar la llista de referència per als organismes nacionals que depenen del Conseller Regional i els Inspectors. «Alguns dels germans amb encàrrecs en aquests organismes han conclòs per estatuts el seu servei, a uns altres els seus respectius inspectors o el Rector Major els han encomanat una altra obediència, i altres han demanat deixar el servei.», explicava.

 

Els nomenaments són:

 

Sr. MIGUEL ÁNGEL GARCÍA MORCUENDE, Director del Centre Nacional Salesià de Pastoral Juvenil i Director de la revista “Misión Joven”.

Sr. PABLO GÓMEZ LATORRE, Coordinador nacional de Centres Juvenils i Coordinador de les comunitats Valdocco i de l’IEF. Continuant com a Coordinació Nacional de Parròquies.

Sr. JOSÉ CARLOS SOBEJANO GARCÍA, Coordinador Nacional d’Animació Missionera. Continua amb la Coordinació Nacional de l’Animació Vocacional.

Sr. LUIS FERNANDO (Koldo) GUTIÉRREZ CUESTA, Director de la revista “Catequistas” i Coordinador dels Cursos i Itineraris d’Acompanyament.

El Conseller Regional ha expressat el seu agraïment “pel treball dut a terme amb tanta competència, generosa dedicació i abnegació al Sr. JOSÉ MIGUEL NÚÑEZ MORENO com a director del Centre Nacional Salesià de PJ, director de la revista “Misión Joven” i director de la Casa Don Bosco, a qui li faltava un any per a concloure el seu servei i ha rebut una obediència del Rector Major al servei de la Congregació que no li permet continuar amb aquestes responsabilitats; al Sr. PEDRO HERNÁNDEZ DELGADO com a Coordinador Nacional de OO-CCJJ; a Sr. SANTIAGO GARCIA MOURELO, com a Director de la revista Catequistes i Coordinador de les Comunitats Valdocco i de l’IEF; i al Sr. MATEO DEL BLANCO DÍEZ, Coordinador Nacional de l’Animació Missionera i Voluntariat.». A tots els va desitjar, acompanyant-los amb l’oració, que poguessin continuar fent molt de bé en les noves responsabilitats que els oferiran en les seves inspectories o al servei de la Regió.

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…