Passos Ferms cap a l’Arrelament en la Fundació Don Bosco

3 abril 2024

Per Fundació Don Bosco

l

Èxit en el Projecte d’Acompanyament a Granada

En el marc del Projecte “Acompanyament a Joves en Situació de Sense llar” a Granada, s’ha aconseguit una fita important aquest mes de març: l’aprovació d’una sol·licitud de residència per arrelament social per a un dels participants, M. Aquesta fita representa el fruit de l’esforç continuat i la dedicació en itineraris de llarg termini.

Durant quatre anys, l’equip del projecte acompanyà a M. en la gestió del procediment en estrangeria, enfrontant reptes i obtenint respostes desfavorables en tres ocasions anteriors.

Nogensmenys, la persistència i la paciència han demostrat ser fonamentals, ja que, a l’obtenir i presentar un precontracte laboral, finalment ha arribat la resolució favorable.

Cal agrair a la Conselleria d’Inclusió Social, Joventut, Famílies i Igualtat de la Junta d’Andalusia ja que ha sigut un pilar fonamental en aquest procés, donant suport i permetent que projectes com aquest continuïn oferint acompanyament en itineraris perllongats.

 

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesEscuelasssm
La pasión por educar reunió al profesorado de Salesianos Donostia en la jornada “Passion for Education”

La pasión por educar reunió al profesorado de Salesianos Donostia en la jornada “Passion for Education”

El sábado 28 de febrero de 2026, el profesorado de Salesianos Donostia Basque School participó en una nueva edición de la jornada “Passion for Education”, un encuentro anual organizado por el Equipo Directivo y dirigido al equipo docente del Centro.