Salesians Granada celebra el seu primer Festival de Curtmetratges

27 mayo 2024

Per Comunicació. Salesians Granada.

l

Una proposta didàctica que unifica les matèries del cinema i regidoria, en un centre de formació audiovisual de referència a Andalusia com és el col·legi San Juan Bosco.

Com a part de la matèria de Planificació de la Regidoria d’Espectacles i Esdeveniments, l’alumnat de primer curs del grau de Realització de Projectes Audiovisuals i Espectacles de Salesians Granada va organitzar el Primer Festival Salesià “La Comunitat del Curt”; en el que hi van participar curtmetratges realitzats per l’alumnat del centre.

Aquesta primera gala la van presentar alumnes del mateix mòdul. Dels curts presentats en aquesta primera edició, el guanyador a la categoria a Millor Curtmetratge fou “Loop”, dirigit per l’antiga alumna Ana Jódar. A més, es van lliurar altres premis secundaris: al Millor Muntatge (Hermano Mayor), Millor Fotografia (La Revelación); Millor Guió (Feliz 33 Aniversario) i Millor So (El precio de la Traición).

El festival va sorgir com una proposta didàctica que unificava les matèries del cinema i la regidoria en un centre de formació audiovisual de referència a Andalusia com és el col·legi San Juan Bosco.

En  aquesta primera cerimònia (Corto con ustedes, CCU) es va voler retre un homenatge al cinema clàssic usant-lo com a temàtica. Així, es va comptar amb una performance creada pel propi alumnat fent l’ullet a títols del setè art com «El padrino», «El mago de Oz» i «El Zorro». A més, la gala va estar amenitzada per l’actuació del DJ, i també alumne Pedro Aragón, mentre el públic i el jurat deliberaven quin curtmetratge seria el guanyador d’aquesta edició.

Un gran treball per part de l’alumnat i del seu professorat que va fer que molts alumnes del centre poguessin mostrar la seva creativitat en aquest art.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…