ACTUALIDAD SALESIANA
Exercicis Espirituals, també temps d’#EstiuSalesià

5 julio 2023

Salesians Comunicació

l

Les primeres setmanes de juliol comencen les diferents tandes d'Exercicis Espirituals a tota l'Espanya Salesiana. Els Salesians de Don Bosco tenen una proposta que comença al juliol i s'allarga fins a finals d'agost.

A la imatge el grup de Salesians que està vivint els Exercicis a Ourense.

Són sis dies per tanda. Tant la Inspectoria de Santiago el Mayor com la de Maria Auxiliadora proposen per a aquest temps d’estiu diferents setmanes perquè els salesians puguin triar la que encaixi millor en la seva tasca pastoral.

«La cura de la vida espiritual és un dels aspectes importants de tota vida cristiana, de tota vida de fe. Per créixer, avançar, reforçar, la vida de fe són necessaris moments especials de pregària, de retir, de trobada amb el Senyor. Els salesians tenim la possibilitat de dedicar sis dies cada any a fer els exercicis espirituals. Especialment es desenvolupen per Setmana Santa i a l’estiu», expliquen.

La primera tanda, per a Salesians Santiago el Mayor s’està desenvolupant a Ourense, entre l’1 i el 7 de juliol. El seguiran 5 setmanes més repartides per tot el territori inspectorial al llarg de tot l’estiu: a Mohernando (Guadalajara) del 7 al 13 de juliol. A Lleó del 9 al 15 de juliol i novament a Mohernando del 23 al 29 de juliol. Tancarà els exercicis proposats a Pake-Leku (Urnieta-Donosti) per a la setmana del 19 al 25 d’agost.

Per la seva banda, a Salesians Maria Auxiliadora, la primera setmana començarà el 8 de juliol fins al 15 a Granada i de forma simultània del 9 al 15 de juliol a Sanlúcar-El Pilar. Ja a l’agost, entre el 6 i el 12 la proposta és a Sevilla-Betània i del 16 al 22 al Tibidabo a Barcelona.

Aquests dies, es fa una pausa en la marxa ordinària i es dedica el temps a la reflexió, acompanyats per un predicador, a la meditació ia la pregària, tot ells en un clima de silenci que afavoreixi la trobada amb el Senyor. Els exercicis espirituals són dies necessaris per, enmig del tràfec de la vida de cada dia, tornar a allò important.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.