ACTUALIDAD SALESIANA
Nova presidència a l’Associació d’Estudiosos de la Història Salesiana

2 noviembre 2023

ACSSA-España

l

Assumeix el càrrec Pedro Ruz, salesià de la Inspectoria Maria Auxiliadora (SMX), com a nou president, i Luis Fernando Falagán, de la Inspectoria Santiago el Mayor (SSM), com a secretari.

Dissabte 21 d’octubre passat es van reunir els membres de l’Associació d’Estudiosos de la Història Salesiana (ACSSA) d’Espanya als locals de la seu inspectorial de Santiago el Mayor a Madrid. Després de l’oració i un sentit record pels membres difunts, entre els quals hi havia Francesc Grabulosa, Ildefonso García i Rosendo Alabau, es va passar a tractar els punts de l’ordre del dia de la mateixa.

Els integrants van poder revisar la feina feta des de la sessió anterior, informar sobre l’execució dels projectes assumits per l’ACSSA, i es van posar en comú els treballs realitzats o en marxa dels membres de l’associació en aquest temps.

En aquest sentit hi va haver ocasió de projectar el futur, comentar la participació al seminari continental europeu d’ACSSA (previst per a octubre de 2025) i revisar la situació actual de la revista digital REACSSA amb els seus responsables i previsió de propers números.

La trobada va finalitzar amb l’elecció de la nova presidència d’ACSSA-Espanya (secretari/ària i president/a). Es va nomenar Pedro Ruz de la Inspectoria Maria Auxiliadora (SMX), com a nou president (que va recordar la necessitat de consultar l’acceptació als superiors pertinents) i a Luis Fernando Falagán, de la Inspectoria Santiago el Mayor (SSM), com a secretari. «Els presents es van alegrar per l’elecció de la nova presidència a què van desitjar el millor i li van donar algunes indicacions per a aquesta nova etapa», concloïen.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.

ActualidadAmbientesSocialssm
El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El curso, online se impartirá desde enero a julio de 2027, prepara a profesionales para dirigir centros de servicios sociales. Buena parte de sus docentes procede de Plataformas Sociales Salesianas, que aporta la experiencia de gestionar proyectos sociales en distintos territorios.