ACTUALIDAD SALESIANA
Maria Auxiliadora beneeix un ‘nou racó’ sevillà

11 diciembre 2023

Salesians Comunicació

l

La inauguració d'una rajola dedicada a 'La Sentaita’ s'emmarca en el 55è aniversari de l'establiment La Flor de Mi Viña.

El bar ‘La Flor de Mi Viña’ fa 55 anys a Sevilla. Més de cinc dècades en què s’ha convertit en un dels establiments hostalers de referència des que obrís les portes el 1968. Aquest espai, a càrrec d’una família amb llarga tradició salesiana, compta des de dijous 7 de desembre passat amb una nova rajola dedicada a la verge de Don Bosco.

”La família Hijón, antics alumnes de casa nostra, ha inaugurat una rajola de Maria Auxiliadora al seu establiment del carrer José de Velilla”, compartien emocionats a les xarxes socials de la presència salesiana sobre un acte al qual va assistir José Luis Sanz, alcalde de Sevilla, juntament amb altres representants municipals, i que va servir també com a homenatge per a una persona molt estimada per a la família i per als feligresos dels Salesians de Triana: Salud García, que va exercir durant molts anys el càrrec de sagristana de la Parròquia Sant Joan Bosco.

El retaule ceràmic dedicat a ‘La Sentaita’ va ser beneït pel Director i Pàrroc, el salesià Francisco José Pérez, on es destaca la frase de Don Bosco: “Confieu en Maria Auxiliadora i veureu el que són els miracles”.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.