ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
Jerez Torres Silva ‘acoloreix’ els records

25 junio 2024

Per Comunicació. Jerez Torres Silva.

l

Gràcies a l’ús de la intel·ligència artificial recupera fotografies històriques de la presència salesiana.

Salesians “Jerez Torres Silva” presentà una nova secció de fotografies històriques recuperades i acolorides per «intel·ligència artificial».

En aquest fascinant racó virtual el visitant pot submergir-se en el passat i explorar imatges que capturen l’essència de la història de la presència salesiana de Jerez d’una manera única i emocionant.

“Gràcies a l’ús de la intel·ligència artificial, cada cop més present en el nostre context, hem utilitzat tecnologia d’avantguarda per recuperar i restaurar aquestes fotografies antigues, retornant-les-hi vida i color. Podràs apreciar cada detall i redescobrir moments que traslladaran la teva ment a èpoques passades plenes d’esdeveniments històrics”, comparteixen des de l’equip de Comunicació.

En aquesta secció, els visitants hi trobaran una àmplia varietat de fotografies, abastant des de retrats de personatges icònics fins a imatges d’esdeveniments importants que han marcat la història. “Podràs admirar la bellesa de molts detalls, i fins i tot submergir-te en la vida quotidiana de generacions anteriors que han passat pel nostre Oratori. A més de gaudir d’aquestes fotografies, també podràs aprendre més sobre el seu context històric i les histèries que hi ha darrere de cada imatge. Ens hem assegurat de proporcionar informació detallada per a enriquir la teva experiència i brindar-te un major enteniment del nostre passat col·lectiu”, explicaven sobre el projecte.

“Invitem a tots els entusiastes de la història, estudiants, investigadors i curiosos a explorar aquesta secció plena de tesors visuals. Submergeix-te en la nostàlgia de dècades passades i meravella’t amb la bellesa de la història a través d’aquestes imatges recuperades i acolorides per intel·ligència artificial”, finalitzaven.

El passat espera ser redescobert, per això continuaran compartint i ampliant el seu catàleg amb més imatges per el record.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadSocial
«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

Con motivo del 20 de junio, Día Mundial de las Personas Refugiadas, las Plataformas Sociales Salesianas ponen a disposición de sus entidades, comunidades educativas y grupos juveniles una propuesta de Teatro Encuentro para leer de forma dramatizada y abrir conversación sobre acogida, refugio y dignidad.

Aprendiendo a vivirBlogs
Tocarnos más y mejor

Tocarnos más y mejor

Tranquilos. Que el título no nos asuste. Hablar de contacto físico puede activar nuestras alarmas, pero qué importante es; sobre todo, en la familia. El contacto físico suele estar rodeado de tabúes y prejuicios, asociado muchas veces exclusivamente al ámbito sexual,...