El projecte Prep4Pro avança en les línies de treball des de França

14 octubre 2024

Salesians Comunicació

l

Celebrada la sisena setmana de treball (WW6) del projecte Erasmus+ KA2 a Perpinyà amb la participació de Salesians Palma del Río, Monzón i la coordinació de Plurilingüisme d'Escoles per a la Inspectoría María Auxiliadora.

Durant la setmana del 6 a l’11 d’octubre, els cinc socis del projecte Prep4Pro, procedents de Bèlgica, Eslovènia, Finlàndia, França i Espanya, es van trobar de nou per continuar fent passos en la col·laboració i avançar en les línies de treball.

“Continuem elaborant el full de ruta per a les mobilitats de llarga durada a FP (Erasmus Pro), desenvolupant eines de comunicació i difusió per als diferents actors i estudiant els passos següents per donar continuïtat a la xarxa de socis, a la qual s’incorporaran nous socis un cop finalitzat el projecte”, explicaven des de la coordinació del projecte a Espanya sobre el sentit de la trobada amb la participació de Salesians Palma del Río, Monzón i la coordinació de Plurilingüisme d’Escoles per a la Inspectoría María Auxiliadora.

Els participants han tingut l’oportunitat de conèixer un dels centres de formació del soci d’acollida BTP CFA Occitanie a Perpinyà, visitant les instal·lacions i tallers, així com assistint a algunes classes (Electricitat, Climatització i Energia Solar). També van visitar Ferronerie Vidal, petita PIME emmarcada dins la ferreria artesanal, Maison de la Mer (construcció d’un edifici ecosostenible) i reunir-se amb alumnes i famílies de BTP CFA Occitanie.

Com a element fonamental en els projectes Erasmus+, els assistents han pogut endinsar-se en la cultura de la zona visitant la ciutat de Perpinyà i el poble costaner de Colliure.

Per tancar la setmana vam rebre la visita de Jean Arthuis, antic ministre d’Economia i Eurodiputat, que va voler posar de manifest la importància d’aquest tipus de pràctiques, animant tots els presents a continuar potenciant-les per al futur professional dels joves, així com per construir una Europa d’oportunitats”, explicaven.

El proper mes de febrer se celebrarà la darrera setmana de treball a Brussel·les, on els socis del projecte tindran l’oportunitat de continuar veient resultats i establint els passos següents un cop acabat el projecte.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

BlogsLas cosas de Don Bosco
El Aventino

El Aventino

Surcando el mar Aunque llevo el nombre de una de las colinas de Roma, mi destino siempre ha estado en el mar. Soy Aventino, un barco a vapor. Navego a impulsos del vapor que surge a presión de mi caldera. Dos marinos fogoneros echan carbón con largas palas para...

Centros Juvenilesssm
El VIII Campus Tecnológico del Centro Juvenil Don Bosco de León impulsa la pasión por la tecnología entre jóvenes

El VIII Campus Tecnológico del Centro Juvenil Don Bosco de León impulsa la pasión por la tecnología entre jóvenes

Del 1 al 4 de julio, el Centro Juvenil Don Bosco acogió el VIII Campus Tecnológico, una iniciativa educativa sobre robótica y programación con Arduino. Dirigido a estudiantes de Secundaria, el campus combinó aprendizaje, valores y creatividad en un entorno salesiano.

ActualidadFamilia Salesianasmx
Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Del 28 de junio al 4 de julio un grupo de 52 educadores, salesianos y seglares, que trabajan en los diversos ambientes de la Pastoral Juvenil de la Inspectoría María Auxiliadora (SMX) completaron, en la tierra de Don Bosco, su Formación en Espiritualidad Salesiana (FES) organizada por la Delegación para el Carisma y la Misión Compartidos.