ACTUALIDAD SALESIANA
Comencen les trobades formatives de salesians per edats al Tibidabo

21 octubre 2024

Salesians Comunicació

l

Barcelona va acollir la primera trobada del curs per a onze germans de la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora de la franja de 51 a 65 anys.

Salesians Tibidabo va acollir durant el cap de setmana la primera trobada del curs per a Salesians per edats per a onze germans de la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora per la franja de 51 a 65 anys.

Aquestes trobades, que compten amb la convocatòria de José Luis Navarro com a delegat de Formació, van néixer com a novetat dins de la programació inspectorial durant l’any 2019 i pretenen crear un espai de trobada i convivència, coneixement, pregària, comunicació i formació compartida.

Les dinàmiques seguides van començar dissabte amb una estona de silenci personal per comunicar la vivència personal de Déu a la vida quotidiana. Diumenge, després de l’eucaristia, la convivència, la pregària i la fraternitat com a tres elements claus de la trobada que ha estat un èxit.

A aquesta convivència us recollirà el testimoni del grup de 41 a 50 durant el proper cap de setmana i us seguiran en propers mesos altres destinats als salesians de diferents edats.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.