El 26 d’abril arriba una de les dates més especials del calendari: la celebració de la Festa de la Comunitat Inspectorial de Salesians Maria Auxiliadora.
Aquesta onzena edició, després de les celebrades a València-Sant Antoni Abat (per partida doble), Utrera, Villena, Barcelona-Horta, Sevilla-Trinidad, Màlaga (per partida doble) i Barcelona-Martí-Codolar, es desenvoluparà a Triana per a reunir els assistents al voltant de la figura de l’Inspector i celebrar una trobada de família entre comunitats.
La jornada arrencarà a les 10.00 amb l’acolliment i el desdejuni compartit. Posteriorment tindrà lloc l’acte commemoratiu per als germans i cases que celebren aniversaris. Aquesta cita servirà per a homenatjar una vintena de salesians que compleixen 25, 50 i 75 anys d’ordenació sacerdotal o professió religiosa i la casa de Sant Adrià de Besòs que celebra el seu 50 aniversari.
A partir de les 12.15 h tindrà lloc l’eucaristia d’acció de gràcies a la Parròquia Sant Joan Bosco per a concloure posteriorment amb el dinar fraternal.
Un record especial
Els aniversaris d’enguany serien:
50 anys d’ordenació presbiteral
- Luis Fernando Álvarez González
- José Miguel Marzo Erdoziáin
- José Javier Sevilla Miana
- José Olegario Sorando Sanz
- Guillem Tortosa i Oltra
- Antoni Vilarrubla i Grau
25 anys d’ordenació presbiteral
- Miguel Ángel Álvarez Paulino
- José Joaquín Coma Torres
- Manuel Ernesto Granja Corbacho
- Jordi Lleixà i Jané
- Fernando Miranda Ustero
- Fco. José Pérez Camacho
- Miguel Ángel Ruiz Espínola
75 anys de professió religiosa
- Esteban Baigorri Marín
- Agustín Gorena Gutiérrez
- Antonio Gutiérrez Bernabé
- Antonio Loureiro Pérez
- Miguel Ángel Nuin Ugarte
- Rigoberto Peidro Gómez
- Felix Piérola Martínez
- Luís Solà Jorquera
50 anys de professió religiosa
- Lorenzo Molina Barba
- Joan Baptista Valls i Ferrer
- Manuel Villares Fernández
25 anys de professió religiosa
- Antonio J. Ortiz Rodríguez
- Manuel del Roser Guzmán
0 comentarios