ACTUALIDAD SALESIANA
Salesians Jaén, bandera d’Andalusia a la Solidaritat i la Concòrdia

28 febrero 2022

l

La presència salesiana, amb la representació del seu director Juan Carlos Macías, va rebre aquest reconeixement per la promoció i ple desenvolupament de la infància, l'adolescència i la joventut en situació de desigualtat social, a més d'agrair els 50 anys de la seva arribada a la capital de la província de Jaén.

La Delegació del Govern andalús a Jaén va fer entrega el passat divendres 25 de febrer a l’Aula Magna de la Universitat de la Bandera d’Andalusia a Salesians Jaén, dins dels actes institucionals pel dia de la comunitat autònoma per reconèixer catorze trajectòries personals i institucionals .

La presència salesiana, amb la representació del director Juan Carlos Macías, va rebre la bandera a la Solidaritat i la Concòrdia per la promoció i ple desenvolupament de la infància, l’adolescència i joventut en situació de desigualtat social mitjançant la seva acció social, a més de commemorar el 2021 els 50 anys de la seva arribada a la capital de Jaén.

«A través de la seva feina atenen les necessitats de les famílies i d’altres grups en situació de vulnerabilitat: migrants, dones, persones en situació de desocupació o amb addiccions, entre d’altres. És una organització transformadora de la societat, dels elements que generen desigualtats i exclusió, i reconeguda per la capacitat de denúncia d’aquestes situacions i de defensa de la justícia social». Aquests van ser alguns dels motius exposats als assistents per justificar la raó d’aquest guardó merescut.

A més de Salesians, l’arquitecte Luis Berges, l’Associació Síndrome de Down, Quesos y Besos, la ramadera Juana Extremera, el Grup Avanza, el torero Curro Díaz, l’equip humà que ha fet possible la vacunació contra el Covid-19 i els esportistes de Jaén que han participat als Jocs Olímpics de Tòquio van ser els homenatjats en les diferents categories.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.

ActualidadAmbientesSocialssm
El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El curso, online se impartirá desde enero a julio de 2027, prepara a profesionales para dirigir centros de servicios sociales. Buena parte de sus docentes procede de Plataformas Sociales Salesianas, que aporta la experiencia de gestionar proyectos sociales en distintos territorios.