“Ocupació de primera made in Germany”, una proposta d’ocupabilitat amb el segell salesià

27 octubre 2022

Fernando Díaz López

l

Salesians Jerez Lora Tamayo segueix apostant per l'ocupabilitat dels seus titulats en formació professional de la mà de I.K. Hofmann GmbH que continuarà desenvolupant el programa amb la Formació Professional.

El cap regional de l’empresa I.K. Hofmann GmbH, Christian Eichinger, acompanyat de diversos tècnics de selecció, va visitar el centre salesià Manuel Lora Tamayo amb objectiu de conèixer les seves instal·lacions i continuar amb el desenvolupament del programa “Ocupació de primera Made in Germany”, en què participa l’esmentat centre de Jerez .

Per això, continuaran amb la contractació d’alumnat titulat del Centre en empreses que gestiona la firma alemanya a Frankfurt, com SIEMENS, MAGNA o BorgWarner. A 117 s’eleva l’alumnat de tots dos sexes, aportat per la Congregació Salesiana, sent el Centre Salesià Manuel Lora Tamayo de Jerez, un dels que més suma.

Al mes de febrer, està previst que el director de la casa salesiana, Mario José Pardos Ruesca, acompanyat per membres de l’equip directiu del col·legi, viatge a Frankfurt per conèixer de prop el desenvolupament del programa, entrevistar-se amb directius de diferents empreses clients de Hoffmann Group i visitar els alumnes del col·legi, contractats a l’esmentada ciutat alemanya.

[deg_elastic_gallery gallery_ids=»85605,85606,85607″ _builder_version=»4.18.0″ _module_preset=»default» global_colors_info=»{}»][/deg_elastic_gallery]

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

BlogsLas cosas de Don Bosco
El Aventino

El Aventino

Surcando el mar Aunque llevo el nombre de una de las colinas de Roma, mi destino siempre ha estado en el mar. Soy Aventino, un barco a vapor. Navego a impulsos del vapor que surge a presión de mi caldera. Dos marinos fogoneros echan carbón con largas palas para...

Centros Juvenilesssm
El VIII Campus Tecnológico del Centro Juvenil Don Bosco de León impulsa la pasión por la tecnología entre jóvenes

El VIII Campus Tecnológico del Centro Juvenil Don Bosco de León impulsa la pasión por la tecnología entre jóvenes

Del 1 al 4 de julio, el Centro Juvenil Don Bosco acogió el VIII Campus Tecnológico, una iniciativa educativa sobre robótica y programación con Arduino. Dirigido a estudiantes de Secundaria, el campus combinó aprendizaje, valores y creatividad en un entorno salesiano.

ActualidadFamilia Salesianasmx
Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Celebrada una nueva edición de la formación en Espiritualidad salesiana para educadores

Del 28 de junio al 4 de julio un grupo de 52 educadores, salesianos y seglares, que trabajan en los diversos ambientes de la Pastoral Juvenil de la Inspectoría María Auxiliadora (SMX) completaron, en la tierra de Don Bosco, su Formación en Espiritualidad Salesiana (FES) organizada por la Delegación para el Carisma y la Misión Compartidos.