ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
300 joves obren el camí de la Quaresma amb la Marchabosco 2023

28 febrero 2023

Salesians Comunicació.

l

Celebrada a Villena sota el lema "Ens trobem en el camí", adreçat a joves d'entre 15 i 17 anys de les cases salesianes de la Comunitat Valenciana i de la Regió de Múrcia.

Salesians Villena va acollir amb entusiasme la trobada Marchabosco 2022, celebrada durant el cap de setmana del 24 al 26 de febrer i dirigida a joves d’entre 15 i 17 anys de totes les cases salesianes de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia.

Des de l’organització han valorat la trobada com a molt positiva i agraeixen a Salesians Villena la seva implicació. “Els joves segueixen dient sí a continuar compartint moments de trobada, de conèixer-se, de no tenir por de continuar obrint-se i sentint-se acollits. Els comentaris que més s’aprecien i allò que més va calant en els participants és haver conegut gent d’altres cases, obrint-se als altres en els moments de grup fins i tot sense conèixer la resta de persones que formen part del grup, sentint-se còmodes”, explica Firenze Bisio de l’equip inspectorial de Pastoral Juvenil.

Durant el cap de setmana els joves van poder gaudir de diversos tallers de marxa, ball, teatre, jocs de rol i cuina. Sent el de marxes i cuina els més nombrosos… No han faltat els Bons Dies i les Bones Nits  a la trobada que, juntament amb l’Eucaristia de diumenge, van servir per recordar el temps de Quaresma.

L’Eucaristia que es va celebrar diumenge va estar presidida per Pablo Gómez, i concelebrada pel director de la presència salesiana de Villena, Vicente Enrique Picó i Daniel Peña. A més, van acompanyar la trobada els salesians Juan Gabriel Martínez i José Manuel Sampere.

“Els moments de grup consistien a anar prenent consciència, reconeixent els qui eren en aquesta aventura i l’impacte que tenen a les seves vides les persones que els envolten. Així, identificar els aspectes positius que han viscut perquè els ajudi a establir aquests compromisos de cara a futures experiències per seguir aprenent i recolzant-s’hi com a eina de creixement” afegeix.

Com és habitual, el contacte amb la natura ha estat fonamental en aquesta acampada que reuneix joves de diversos llocs però amb un mateix objectiu: trobar un moment de tranquil·litat, reflexió, diversió i amistat tenint en comú Don Bosco.

Aquesta trobada es fa cada any gràcies a la tasca voluntària dels animadors. I s’emmarca dins de les tres trobades d’itinerari de la pastoral juvenil salesiana de la Inspectoria Maria Auxiliadora. La propera trobada tindrà lloc a les dues escoles de Salesians Elx i El Campello els dies 24, 25 i 26 de març 2023.

Aquesta trobada s’emmarca dins de les tres trobades d’itinerari de la pastoral juvenil salesiana de la Inspectoria Maria Auxiliadora. La propera trobada tindrà lloc a les dues escoles de Salesians Elx i a El Campello els dies 24, 25 i 26 de març 2023.

 

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadSocial
«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

Con motivo del 20 de junio, Día Mundial de las Personas Refugiadas, las Plataformas Sociales Salesianas ponen a disposición de sus entidades, comunidades educativas y grupos juveniles una propuesta de Teatro Encuentro para leer de forma dramatizada y abrir conversación sobre acogida, refugio y dignidad.

Aprendiendo a vivirBlogs
Tocarnos más y mejor

Tocarnos más y mejor

Tranquilos. Que el título no nos asuste. Hablar de contacto físico puede activar nuestras alarmas, pero qué importante es; sobre todo, en la familia. El contacto físico suele estar rodeado de tabúes y prejuicios, asociado muchas veces exclusivamente al ámbito sexual,...

ActualidadFamilia Salesianasmx
Salesianos María Auxiliadora cierra el curso a bordo de ‘Una nueva expedición’

Salesianos María Auxiliadora cierra el curso a bordo de ‘Una nueva expedición’

En la tarde del 17 de junio tuvo lugar el encuentro de Consejos de la CEP/Obra que reunió a más de medio millar de participantes alrededor del canal de Youtube con el inspector salesiano, Fernando Miranda, y el delegado de Pastoral Juvenil, Jordi Lleixà, como navegantes en una renovada travesía.