Confe Summer On Tour: la Confederació Don Bosco en ruta dins de l’Estiu Salesià

1 septiembre 2025

Salesians Comunicació

l

El Confe Summer On Tour 2025 va fer parades a Godelleta, Bruis, Mohernando, Allariz i Campano, acostant la presència de la Confe a joves i animadors en els seus campaments i escoles d'estiu.

Durant agost de 2025, l’equip de la Confederació Don Bosco va visitar diferents cases salesianes a Espanya per a acompanyar a joves i animadors en campaments i escoles d’estiu.

Una ruta de trobada i acompanyament

El Confe Summer On Tour 2025 es va desenvolupar al llarg del mes d’agost com una iniciativa per a visibilitzar, acompanyar i fer present a la Confederació Don Bosco en les activitats estivals de la Família Salesiana.

L’itinerari va començar entre el 15 i 16 d’agost a Godelleta, amb la participació de Paula, Pedro i Sara, al costat d’Andrés. El dia 17, Pedro i Paula es van desplaçar a Bruis, acompanyats per Pablo. José també va ser present a l’escola d’estiu de Campano, coincidint amb les activitats de la zona.

En la segona part del tour, entre el 19 i el 21 d’agost, Sara i Carlos van visitar Mohernando en una tarda de convivència i trobada amb joves. Així mateix, en Allariz, la presència de Maria com a formadora va reforçar la visibilitat de la Confe en la zona nord-oest.

Un estiu en camí i missió compartida

Amb aquesta ruta, la Confe va reafirmar el seu compromís d’estar prop de les comunitats i dels joves, compartint la seva vida, la seva missió i el seu esperit salesià.

“Un estiu en camí, un estiu de missió. La Confe va ser present allí on els joves van viure, van celebrar i van créixer”, van expressar els organitzadors.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesEscuelassmxssm
Cerca de 81.000 estudiantes comenzarán el curso en los centros Salesianos bajo el lema: “Protagonistas de la Historia”

Cerca de 81.000 estudiantes comenzarán el curso en los centros Salesianos bajo el lema: “Protagonistas de la Historia”

Cerca de 81.000 estudiantes iniciaron el curso en los colegios salesianos de España bajo el lema “Protagonistas de la Historia”. La campaña pastoral se une a la conmemoración del 150 aniversario de la primera expedición misionera salesiana.