ACTUALIDAD SALESIANA
‘El Patio’ entre les entitats constituents del Consell Andalús de Voluntariat

27 diciembre 2022

Federació El Patio

l

La Federació andalusa de Centres Juvenils s'integra en el màxim òrgan de participació que té com a funcions la promoció, el seguiment i l'anàlisi de les activitats de voluntariat, així com l'assessorament i la informació a les administracions públiques i entitats que desenvolupin programes d'acció voluntària.

El passat 20 de desembre al Rectorat de la Universitat de Sevilla va tenir lloc la constitució del nou Consell Andalús del Voluntariat, presidit per la consellera d’Inclusió Social, Joventut, Famílies i Igualtat, Loles López, que va destacar que aquest òrgan «enfortirà el múscul de la solidaritat».

Comença el seu camí el màxim òrgan de participació que té com a funcions la promoció, el seguiment i l’anàlisi de les activitats de voluntariat, així com l’assessorament i la informació a les administracions públiques i entitats que desenvolupin programes d’acció voluntària.

Es constitueix sota el paraigua de la Llei Andalusa del Voluntariat i que permetrà conèixer millor la realitat del moviment associatiu d’Andalusia. Destaquem el paper de la nostra federació en aquest nou consell, com a entitat senyera en el protagonisme juvenil, tant és les seves accions de voluntariat, formació i educació en el lleure.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.

ActualidadAmbientesSocialssm
El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El curso, online se impartirá desde enero a julio de 2027, prepara a profesionales para dirigir centros de servicios sociales. Buena parte de sus docentes procede de Plataformas Sociales Salesianas, que aporta la experiencia de gestionar proyectos sociales en distintos territorios.

ActualidadAmbientesEscuelassmx
«El resultado de una formación integral y aplicada»

«El resultado de una formación integral y aplicada»

El pasado 23 de octubre tuvo lugar el Acto de Graduación de la 30ª promoción de la Escuela Universitaria Salesiana de Sarrià (EUSS). 120 graduados y graduadas: 35 de Ingeniería Mecánica, 36 de Ingeniería en Organización Industrial, 20 de Ingeniería Electrónica Industrial y Automática, 16 de Ingeniería en Energías Renovables y Eficiencia Energética, 28 de Ingeniería.