ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
El teu somni 2024 per la cura del medi ambient!

5 junio 2024

Salesians Comunicació

l

Avui, 5 de juny, en el dia mundial del medi ambient, com a salesians, com podem educar en la cura del nostre planeta?

Don Bosco solia portar els seus fills regularment a caminades i senders naturals. Estimava la natura i en la seva primera infantesa treballà en la granja. Jesús i la nostra Mare Auxiliadora li van parlar en somnis utilitzant diferents animals de la natura.

Veiem una profunda connexió amb la natura i la creació en totes les seves obres, des de la cura dels seus nens pobres fins a portar-los a caminades per la natura i a passar temps a l’aire lliure. Don Bosco entengué que no només som part de la creació, sinó que som u amb el Creador i la creació.

¿Com podem aleshores avançar per aquest camí, sabent que totes les coses creades provenen de Déu i han de retornar a Ell per a la seva lloança, reverència i servei? Hem de valorar tots els dons i dur gratitud en el nostre cor per tota la creació de Déu i les coses creades que hem rebut de la seva generositat.

Aquesta és l’actitud que hem de tenir en cada casa salesiana. Hem de demanar-li a la nostra estimada Mare Auxiliadora que guiï els nostres esforços perquè puguem oferir tot el nostre treball al nostre creador, qui ens ha atorgat totes les seves benediccions.

Aquest és el somni de Don Bosco Green Alliance i que totes les cases salesianes del món acollim. Tots els anys, en totes les etapes escolars, en tots els ambients i al llarg de tot el curs, es viu la premisa de cuidar la casa comuna.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientessmxSocial
Comienzan las experiencias de Voluntariado internacional 2026 con BoscoGlobal

Comienzan las experiencias de Voluntariado internacional 2026 con BoscoGlobal

Bosco Global ha celebrado en las últimas semanas los envíos de su voluntariado internacional en distintas casas salesianas. Mientras continúan las salidas hacia los cinco destinos previstos para este verano, tres personas voluntarias ya se encuentran desarrollando su experiencia en Guinea Ecuatorial y Costa de Marfil.

ActualidadSocial
«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

Con motivo del 20 de junio, Día Mundial de las Personas Refugiadas, las Plataformas Sociales Salesianas ponen a disposición de sus entidades, comunidades educativas y grupos juveniles una propuesta de Teatro Encuentro para leer de forma dramatizada y abrir conversación sobre acogida, refugio y dignidad.