Joves de catecumenat viuen un retir transformador a Antequera i València

2 diciembre 2024

Salesians Comunicació

l

Els participants van dedicar temps a reflexionar sobre la presència de Déu a les seves vides quotidianes ia revisar els seus projectes de vida.

El cap de setmana passat, dos grups de joves es van reunir a Antequera i a València per participar en un recés que va marcar l’inici d’aquest nou temps d’Advent. Els participants van dedicar temps a reflexionar sobre la presència de Déu a les seves vides quotidianes i a revisar els seus projectes de vida.

La jubilació va incloure moments de pregària, dinàmiques grupals i espais de silenci personal, on van poder confrontar els seus somnis i reptes, guiats per la pregunta: «Què vol Déu de mi en aquest moment?».

Els testimonis dels participants van destacar la importància d’aquestes trobades. «Ha estat una experiència que m’ha ajudat a centrar-me davant del nou any que estem a punt de començar». Per la seva banda, un altre jove, va afirmar: «Aquest retir em va ajudar a prendre decisions importants i a entendre que la meva vida té un propòsit més gran».

Les dues trobades van concloure amb l’Eucaristia, on els joves van renovar el seu compromís i es van acomiadar amb el propòsit de ser llum a les seves comunitats.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…