La Delegació de Comunicació programa el nou curs

10 septiembre 2025

Salesians Comunicació

l

El 9 de setembre la Delegació de Comunicació de Salesians a Espanya es va reunir a Madrid per a donar inici al curs 2025-2026, consolidant el seu Pla de Comunicació i perfilant les pròximes accions formatives i trobades nacionals.

Els membres de la Delegació Nacional de Comunicació de Salesians a Espanya es van donar cita a Madrid per a donar inici al curs amb una agenda marcada per la planificació estratègica i la revisió del treball desenvolupat en l’últim any.

L’equip, format per deu professionals, va tancar l’elaboració del Pla de Comunicació de Salesians a Espanya, un document que recull les línies estratègiques marcades per la Congregació a nivell mundial i que defineix objectius, canals, públics i funcions per al desenvolupament de la comunicació en les *inspectorías salesianes.

Durant la jornada, també es va perfilar l’oferta formativa que es posarà a la disposició dels delegats locals de comunicació i es van concretar els preparatius de la pròxima Jornada Salesiana de Comunicació, que tindrà lloc a Sevilla els dies 12 i 13 de febrer. A més, es va revisar el treball dels diferents equips especialitzats en premsa, xarxes socials, multimèdia, web, projecte web local i pòdcast, amb propostes de millora, noves idees i potenciant el treball en xarxa amb altres estructures salesianes.

“Volem continuar sent protagonistes de la història, és el lema de la campanya de pastoral per a aquest curs, i posar tots els recursos des de la Delegació de Comunicació per a contar la vida que es genera en cadascun dels nostres ambients pastorals: escoles, plataformes socials, centres juvenils, parròquies o l’àmbit esportiu”, va explicar Javier *Valiente, delegat nacional de Comunicació.

Pla de Comunicació

La Delegació ha tancat el Pla de Comunicació de Salesians a Espanya, que assenyala les línies estratègiques en comunicació de les províncies salesianes al nostre país i ja recull referències a les línies marcades per la Congregació.

L’equip de comunicació, consolidat i atent als llenguatges i tendències actuals en aquest àmbit, es proposa oferir productes, espais, canals i formació que ajudin a visibilitzar el carisma salesià i, sobretot, a donar veu als seus principals destinataris: els joves.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesSocial
Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

Campañas de la renta 2026: un gesto sencillo al servicio de las personas

“El gesto legendario” y “Línea 105 Xtantos”. Ambas campañas coinciden en un mensaje común: marcar estas casillas no tiene ningún coste económico para la persona contribuyente —ni se paga más ni se devuelve menos—, pero sí tiene un impacto significativo en la vida de millones de personas.

ActualidadAmbientesSocial
La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La CEPSS publica una guía para iniciarse en proyectos europeos desde el ámbito social

La Coordinadora Estatal de Plataformas Sociales Salesianas (CEPSS) ha publicado la guía “Caminar en proyectos europeos”, un documento que recoge el proceso desarrollado durante más de un año y medio para acercarse a la participación en iniciativas europeas desde el ámbito social.