ACTUALIDAD SALESIANA
La Trobada Nacional Jove d’Antics alumnes i Antigues alumnes de Don Bosco torna després d’una dècada

23 junio 2023

Comunicació AA.AA.DB

l

Del 16 al 18 de juny es va celebrar a El Escorial (Madrid) aquesta trobada amb una vintena de participants.

Els dies 16, 17 i 18 de juny es va celebrar a l’Escorial (Madrid) la Trobada Nacional Jove (TNJ) d’Antics alumnes i Antigues alumnes de Don Bosco. Amb la presència d’una vintena de participants, les jornades es van desenvolupar en un ambient de joia, fraternitat i amb la il·lusió renovada que es pot viure en salesià a l’estil dels antics alumnes.

«S’ha reflexionat, discernit i projectat sobre com són d’important els joves en el moviment d’antics alumnes, i la necessitat que tenim de comptar amb ells com a part principal de la nostra aposta vocacional», comentaven sobre el sentit d’aquesta trobada que s’ha celebrat després de 10 anys en què no hi va haver convocatòria.

”El gran regal que Don Bosco ens ha fet en aquest ENJ és la formalització d‟una coordinadora juvenil on estan representades les sis regionals que conformen els antics alumnes d‟Espanya, encapçalada i animada per Anna Jordina Llorens Ferrer, antiga alumna de l‟Associació de València | Sant Josep”, explicaven.

La trobada va ser variada i enriquidora, a més de tractar els assumptes propis dels AA.AA., hi va haver moments lúdics, culturals i de formació per als assistents en matèries que faciliten la inserció juvenil al món laboral.
“Donem gràcies a Maria Auxiliadora per aquesta TNJ, pels resultats obtinguts i li demanem que ajudi el nou equip animador jove en la seva tasca important”, concloïen.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.