ACTUALIDAD SALESIANA
Salesians Cádiz tanca el curs mostrant la història de la humanitat

25 junio 2024

Per Comunicació. Salesians Cádiz. Cope.es

l

Els alumnes d’infantil del col·legi Salesians “San Ignacio” duen a terme un interessant projecte de final de curs sobre la història antiga i medieval.

De la Prehistòria, passant per Egipte i l’Edat Mitjana, els alumnes d’infantil del col·legi Salesians “San Ignacio” de Cádiz han dut a terme un interessant projecte de final de curs. Amb l’ajuda dels seus professors, els nens i nenes del centre han sorprès amb una representació viva del que han après al llarg d’aquest trimestre amb els projectes. Les famílies han pogut visitar-la començant por la prehistòria, passant per Egipte i acabant en l’Edat Mitjana.

Una manera més que atractiva d’aprendre jugant, a l’ensems caracteritzant a diferents personatges de l’època. Un enorme treball el que s’ha vist desenvolupat en aquest col·legi gadità de cara a mostrar la història de la humanitat d’una manera més amena i divertida.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.