ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
Salesians El Campello, Rota i Alacant retiren desenes de quilos de residus gràcies als projectes ‘Mars circulars’ i 1m2

13 marzo 2023

Salesians Comunicació

l

L'objectiu és conscienciar els més joves sobre la importància de tenir cura de l'entorn marítim i els terribles danys que les escombraries poden causar a l'ecosistema marí.

‘Mars circulars’, el projecte de conscienciació mediambiental que abandera Coca-Cola a tot Espanya. Aquesta iniciativa es desenvolupa amb la col·laboració de nombrosos centres educatius que posen el seu compromís en tres àrees del programa: recollida de residus a platges, entorns marins i pluvials; la sensibilització de la població sobre la importància de la conservació dels entorns marins i l’impuls a l’economia circular.

Salesians Rota, El Campello i Alacant són alguns exemples de col·legis compromesos amb aquesta causa a diferents punts del territori nacional.

L’Escola Municipal de Vela «Theresa Zabell» de Rota (Cádiz), en col·laboració amb la Fundació Ecomar, l’Excm. Ajuntament de Rota i el Club Deportivo Capitán Garfio, van acompanyar aquesta iniciativa amb escolars de quart curs de Primària de les escoles Azorín i Salesians de la localitat que es van sumar a la campanya de recollida i reciclatge de residus a la platja del Rompidillo i al fons marí dels voltants de l’Escola municipal de Vela. L’activitat va començar amb un «Taller Blau» a les instal·lacions de l’Escola de Vela, seguit de la recollida a la platja i, finalment, la recollida al fons marí amb l’ajuda de diversos bussos del Club Deportivo Capitán Garfio.

L’objectiu és conscienciar els més joves sobre la importància de tenir cura de l’entorn marítim i els terribles danys que les escombraries poden causar a l’ecosistema marí.

D’altra banda, Salesians El Campello es va implicar en una jornada de neteja de la desembocadura del riu Monnegre (Río Seco), a fi de recollir i seleccionar residus amb motiu del dia mundial dels rius, que se celebra el dia 14.

La jornada va arrencar amb la recepció dels voluntaris, el lliurament de material (guants, borses…), la recollida de residus, el seu pesatge i distribució adequades. La iniciativa la van organitzar Grupo Brotons i Coca Cola, amb la col·laboració de l’Ajuntament de El Campello, l’emissora COPE i el col·legi Salesians de la localitat, els responsables dels quals han anunciat que acudiran a la cita, en què no va faltar tampoc l’alcalde del municipi, Juanjo Berenguer, i el regidor de Medi Ambient Rafa Galvañ (PP), que van col·laborar en les tasques de neteja.

Igualment, Salesians Alacant, juntament amb els alumnes de 1r d’ESO, van dur a terme una Neteja Ciutadana de residus al riu Monnegre com a treball d’APS ESCOMBRARIES amb la sensibilització de Ecoembes♻️ i SEO Birdlife que llancen aquesta important campanya 1m2 pels Ríos a tot Espanya.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadSocial
«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

«La llave que no abre», un recurso para el Día de las Personas Refugiadas

Con motivo del 20 de junio, Día Mundial de las Personas Refugiadas, las Plataformas Sociales Salesianas ponen a disposición de sus entidades, comunidades educativas y grupos juveniles una propuesta de Teatro Encuentro para leer de forma dramatizada y abrir conversación sobre acogida, refugio y dignidad.

Aprendiendo a vivirBlogs
Tocarnos más y mejor

Tocarnos más y mejor

Tranquilos. Que el título no nos asuste. Hablar de contacto físico puede activar nuestras alarmas, pero qué importante es; sobre todo, en la familia. El contacto físico suele estar rodeado de tabúes y prejuicios, asociado muchas veces exclusivamente al ámbito sexual,...

ActualidadFamilia Salesianasmx
Salesianos María Auxiliadora cierra el curso a bordo de ‘Una nueva expedición’

Salesianos María Auxiliadora cierra el curso a bordo de ‘Una nueva expedición’

En la tarde del 17 de junio tuvo lugar el encuentro de Consejos de la CEP/Obra que reunió a más de medio millar de participantes alrededor del canal de Youtube con el inspector salesiano, Fernando Miranda, y el delegado de Pastoral Juvenil, Jordi Lleixà, como navegantes en una renovada travesía.