ACTUALIDAD SALESIANA
Sevilla acull la segona Jornada Esport y fe

7 marzo 2024

Salesians Comunicació

l

Tindrà lloc en la Facultat San Isidoro de Sevilla els pròxims 4 i 5 d'abril. La Jornada Esport i Fe busca consolidar-se com a fòrum de discussió i reflexió entre persones relacionades amb la pastoral de l'esport, a més de dirigents, tècnics i esportistes

Després de l’èxit de la primera jornada celebrada l’any passat en Salesians Pamplona, s’ha organitzat una segona edició, preparant un programa, en el qual reconeguts professionals de l’àmbit esportiu, participaran, a través de taules rodones i conferències.

Organitzada per l’arxidiòcesi de Sevilla, Salesians forma part del comitè organitzador de la Jornada, sota la coordinació de Diego Pérez, coordinador d’esports la inspectoria Salesians Mara Auxiliadora.

ESPORT EDUCATIU I PROFESSIONAL

L’objectiu és crear un fòrum de discussió i reflexió en el qual sorgeixin noves fórmules i estratègies per a aconseguir implementar l’esport en l’àmbit professional, com a eina per a millorar persones en els valors cristians.

Es pretén, per tant, reunir els diferents agents relacionats amb la Pastoral de l’Esport: professors, entrenadors, catequistes, seminaristes, sacerdots, esportistes i qualsevol persona implicada en l’àmbit educatiu-esportiu.

Igualment, la convocatòria està oberta a dirigents, tècnics i esportistes que vulguin contribuir, amb la seva assistència, a difondre els valors cristians de l’esport.

ESTRATÈGIES DE TREBALL CONJUNT

En una recent entrevista en la COPE a Sevilla, el responsable de la pastoral en l’esport de la Conferència Episcopal i membre del comitè organitzador d’aquestes jornades, Carlos Balbé (més conegut com a Pare Litus) explicava l’enfocament tant de l’equip que vol conformar com de les jornades Esport i Fe.

“Sobretot serveix per a posar-nos en contacte tots els que treballem la pastoral en l’esport i treballar entre nosaltres. Enguany la Jornada Esport i Fe busca consolidar el camí iniciat l’any passat a Pamplona”.

Les Jornades d’Esport i Fe són un instrument per a unir a diferents agents pastorals en la proposta d’educar en la fe a través de l’esport.

El temps per a inscriure’s a la II Jornada Esport i Fe està obert. Tota la informació i accés a la inscripció es pot fer a través de la seva pàgina web.

Pots consultar tots els detalls relacionats amb el congrés, i accedir a inscripcions a través de la web www.deporteyfe.com

Coneix tota la proposta de la II Jornada “Esport i fe” i la manera de participar.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

ActualidadAmbientesAnimación MisionerasmxSocial
«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

«Recibí mucho más de lo que nunca imaginé»

Durante el mes de agosto, Pol Giménez, profesor y coordinador del Centro Juvenil de Salesians Sabadell, realizó su experiencia de voluntariado internacional con Bosco Global en Lungi, Sierra Leona. Conjuntamente con Víctor, otro voluntario, participaron en un campamento de verano apoyando en actividades educativas y lúdicas con niños, niñas y jóvenes del barrio.

ActualidadAmbientesSocialssm
El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El CES Don Bosco lanza un curso de Dirección y Gestión de Centros de Servicios Sociales

El curso, online se impartirá desde enero a julio de 2027, prepara a profesionales para dirigir centros de servicios sociales. Buena parte de sus docentes procede de Plataformas Sociales Salesianas, que aporta la experiencia de gestionar proyectos sociales en distintos territorios.

ActualidadAmbientesEscuelassmx
«El resultado de una formación integral y aplicada»

«El resultado de una formación integral y aplicada»

El pasado 23 de octubre tuvo lugar el Acto de Graduación de la 30ª promoción de la Escuela Universitaria Salesiana de Sarrià (EUSS). 120 graduados y graduadas: 35 de Ingeniería Mecánica, 36 de Ingeniería en Organización Industrial, 20 de Ingeniería Electrónica Industrial y Automática, 16 de Ingeniería en Energías Renovables y Eficiencia Energética, 28 de Ingeniería.