ACTUALIDAD SALESIANA
BUSCAR EN SALESIANOS.INFO

Encuentra noticias por palabra, categoría o fecha.

Escribe una palabra o usa los filtros para encontrar noticias.
Un antic alumne salesià a la Guàrdia Reial

23 octubre 2024

Salesians Comunicació

l

Stalin Gudiño va estudiar el grau en Electromecànica de vehicles a Salesians Alcoi.

Un antic alumne salesià ha ingressat recentment a la Guàrdia Reial. Es tracta de Stalin S. Gudiño Viteri, que va finalitzar els estudis obtenint el títol de tècnic d’electromecànica de vehicles a la promoció 2014-2015 de l’escola professional de Salesians Alcoi.

La Guàrdia Reial és un cos militar, pertanyent a les Forces Armades espanyoles, dedicat a la protecció del rei d’Espanya i als membres de la Família Reial. Amb una llarga història que data des de l’Edat Mitjana, la Guàrdia Reial ha patit les vicissituds de la monarquia a Espanya, variant en gran mesura en la composició, el nombre d’efectius i les funcions.

Actualment està formada per uns 1.600 efectius de l’Exèrcit de Terra, l’Armada, l’Exèrcit de l’Aire i els Cossos Comuns, formant una unitat conjunta que combina la tradició i la modernitat. Orgànicament depèn del cap de la Cambra Militar, per delegació del cap de la Casa de S. M. el Rei.

És, juntament amb la Guàrdia Suïssa Pontifícia i els Yeomen Warders britànics, una de les unitats militars més especialitzades en escorta solemne i protecció del món. Per ingressar en aquest Reial cos s’exigeixen unes qualitats físiques i una qualificació professional extraordinàries.

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


El periodo de verificación de reCAPTCHA ha caducado. Por favor, recarga la página.

También te puede interesar…

AmbientesEscuelasssm
«Resiliencias», proyecto interdisciplinar de Salesianos Cambados para el curso que comienza

«Resiliencias», proyecto interdisciplinar de Salesianos Cambados para el curso que comienza

Con este proyecto se quieren poner en valor la superación, la empatía, la inclusión y al solidaridad. En la apertura del curso académico se despidió a la anterior directora y se dio la bienvenida al nuevo director y a los profesores de nueva incorporación.